Moduł Windykacji w systemie iScala ma za zadanie wspomagać pracę osób zajmujących się windykacją. W czytelny sposób prezentowane są nierozliczone faktury klientów z zaznaczeniem należności przeterminowanych.
Użytkownik ma możliwość:
Krótki opis modułu:
W widoku „zadań do zrobienia” pokazana jest lista czynności utworzona przez użytkowników posortowana rosnąco od najwcześniejszej daty „do zrobienia”. Użytkownicy widzą wszystkie zapisane czynności i komentarze w zakładce na poszczególnym kliencie i na liście wszystkich zadań, co może wyeliminować dublowanie wykonanych już czynności, a także poprawia komunikację w zespole.
Planowane jest również stworzenie mechanizmu do wysłania emaila do klienta zawierającego listę niezapłaconych faktur
z przypomnieniem o przeterminowaniu.
Przykładowe zrzuty z ekranu:
Ekran główny przedstawiający listę klientów oraz dane o ich niezapłaconych fakturach:
Ekran z listą faktur dla wybranego klienta:
Ekran z listą „do zrobienia” przypisaną do klienta:
Ekran z listą „do zrobienia” dla wszystkich klientów:
Porozmawiajmy o systemie dopasowanym dla Twojego przedsiębiorstwa
Anna Turzańska-Sadlej
CEO
Partner
2024-07-24
Jak agencje kreatywne wykorzystują swój CRM do budowy strategii rozwoju firmy
Czym jest agencja kreatywna? Agencja kreatywna to nie są tylko tak zwane ,, ładne obrazki”, ale przede wszystkim strategia, o...
Czytaj więcej2024-07-22
Ranking klientów – czy duży projekt jest wart więcej niż mały projekt o dużej rentowności i solidnym kliencie poprzez wykorzystanie danych z CRM?
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, decyzje dotyczące alokacji zasobów i zarządzania relacjami z klientami są kluczowe dla długoterminowego sukcesu firmy....
Czytaj więcejPlik z materiałem jest dostępny do pobrania.
Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu
Pozdrawiamy,
Zespół Todis