System Microsoft Dynamics CRM jest kompleksowym i elastycznym rozwiązaniem wspomagającym proces zarządzania relacjami z klientami. Dostarcza on wygodne narzędzia umożliwiające analizę relacji z klientem na wszystkich etapach procesu sprzedaży.
W ramach rozwiązania CRM dostępne są moduły wspomagające obszar sprzedaży, marketingu i usług, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie znaczącej poprawy jakości procesów związanych z kontaktami z klientami. Niezależnie od branży oraz stopnia skomplikowania procesów sprzedaży, Microsoft Dynamics CRM dostarcza wygodne mechanizmy wspierające pozyskiwanie nowych klientów, zwiększające zadowolenie stałych klientów oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi.
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz pełnej integracji z pakietem Office wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM jest szybkie i efektywne, a w krótkim czasie może przynieść wymierne korzyści.
Więcej informacji nt. rozwiązania Microsoft Dynamics CRM można znaleźć w zakładce Rozwiązania / CRM.
Porozmawiajmy o systemie dopasowanym dla Twojego przedsiębiorstwa
Anna Turzańska-Sadlej
Senior Consultant
Partner
2024-04-16
Trzy kluczowe powody, aby rozwijać strategię cyfrową firmy z branży prawniczej
Nowe rozwiązania oraz strategie cyfrowe mogą pomóc kancelariom prawniczym funkcjonować w bardziej wydajny sposób, oszczędzając cenne zasoby oraz usprawniając proces podejmowania decyzji na wszystkich...
Czytaj więcejPlik z materiałem jest dostępny do pobrania.
Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu
Pozdrawiamy,
Zespół Todis