System Microsoft Dynamics CRM jest kompleksowym i elastycznym rozwiązaniem wspomagającym proces zarządzania relacjami z klientami. Dostarcza on wygodne narzędzia umożliwiające analizę relacji z klientem na wszystkich etapach procesu sprzedaży.
W ramach rozwiązania CRM dostępne są moduły wspomagające obszar sprzedaży, marketingu i usług, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie znaczącej poprawy jakości procesów związanych z kontaktami z klientami. Niezależnie od branży oraz stopnia skomplikowania procesów sprzedaży, Microsoft Dynamics CRM dostarcza wygodne mechanizmy wspierające pozyskiwanie nowych klientów, zwiększające zadowolenie stałych klientów oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi.
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz pełnej integracji z pakietem Office wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM jest szybkie i efektywne, a w krótkim czasie może przynieść wymierne korzyści.
Więcej informacji nt. rozwiązania Microsoft Dynamics CRM można znaleźć w zakładce Rozwiązania / CRM.
Porozmawiajmy o systemie dopasowanym dla Twojego przedsiębiorstwa
Anna Turzańska-Sadlej
CEO
Partner
2024-07-24
Jak agencje kreatywne wykorzystują swój CRM do budowy strategii rozwoju firmy
Czym jest agencja kreatywna? Agencja kreatywna to nie są tylko tak zwane ,, ładne obrazki”, ale przede wszystkim strategia, o...
Czytaj więcej2024-07-22
Ranking klientów – czy duży projekt jest wart więcej niż mały projekt o dużej rentowności i solidnym kliencie poprzez wykorzystanie danych z CRM?
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, decyzje dotyczące alokacji zasobów i zarządzania relacjami z klientami są kluczowe dla długoterminowego sukcesu firmy....
Czytaj więcejPlik z materiałem jest dostępny do pobrania.
Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu
Pozdrawiamy,
Zespół Todis