Todis Consulting – DocFlow – opis funkcjonalności programu do zarządzania elektronicznym obiegiem faktur
Todis DocFlow to autorska, zintegrowana z oferowanymi przez Todis systemami aplikacja do zarządzania elektronicznym obiegiem faktur w obrębie przedsiębiorstwa. Pozwala zautomatyzować rejestrację dokumentów i wyeliminować konieczność ponownego wprowadzania istniejących już danych.
Aplikacja DocFlow pozwala obniżyć koszty przedsiębiorstwa poprzez:
Redukcję błędów pracowników.
Usprawnienie kontroli wydatków i podniesienie jakości dekretacji.
Redukcję ilości czasu poświęcanego na obsługę faktur zakupowych.
Usprawnienie rejestracji dokumentów oraz ich obiegu wewnątrz firmy – są one przekazywane do weryfikacji, akceptacji oraz dekretacji w formie elektronicznej, a ich fizyczny ruch jest całkowicie wyeliminowany.
Ułatwienie kontroli oraz odnajdowania/wyszukiwania „zagubionych” dokumentów, określenie osób u których „utknęły” dokumenty.
Przypisanie jednoznacznej odpowiedzialności za prawidłowy obieg faktury oraz przejrzystość procesu akceptacji i dekretacji.
Podstawowe Założenia programu
Dostęp do programu przez przeglądarkę Internetową.
Możliwość elektronicznej archiwizacji wszystkich dokumentów.
DocFlow zintegrowany jest z systemem iScala: odczytuje z systemu dane słownikowe (dostawcy, plan kont, wymiary, kody VAT, warunki płatności), zapisuje dane z wykorzystaniem mechanizmu Epicor Service Connect lub bezpośrednio.
Zapewnia bezpieczeństwo dokumentów.
Rejestracja dokumentów elektronicznych
Wprowadzenie dokumentu możliwe jest w sposób ręczny lub automatyczny na podstawie danych z OCR (dokładniej: na podstawie plików XML generowanych przez aplikację OCR, które są zapisywane w odpowiednim katalogu).
Podpięcie skanu faktury.
Wybór ścieżki akceptacji – odpowiedniej osoby wewnątrz firmy.
Mechanizm powiadomień oraz alertów.
Alokacja i akceptacja
Alokacja kosztów (podanie odpowiednich wymiarów).
Zatwierdzenie dokumentu jedno lub wielostopniowe (możliwość konfiguracji).
Możliwość przekierowywania akceptacji faktur.
Obsługa zwrotna (prośba o zmianę, uzupełnienie dokumentu).
Historia obiegu dokumentu – archiwizacja.
Weryfikacja i księgowanie
Weryfikacja dokumentu przez Dział Księgowy.
Wprowadzanie ewentualnych zmian (dekret, VAT, NKUP, itp.).
Zaksięgowanie (faktury automatycznie przenoszone są do systemu iScala).
Wykorzystanie mechanizmu Epicor Service Connect lub bezpośrednio (w zależności od dostępnej licencji i preferencji klienta).
Elektroniczny obieg faktur może być dowolnie rozbudowywany i modyfikowany na etapie wdrożenia i utrzymania systemu. Planowane jest rozszerzenie aplikacji, które pozwoli na zautomatyzowany obieg pozostałego typu dokumentów w przedsiębiorstwie (umowy, korespondencja, itp.)
Umów się na bezpłatną konsultację
Porozmawiajmy o systemie dopasowanym dla Twojego przedsiębiorstwa