CRM dla firmy produkcyjnej

W idealnym świecie szefowie sprzedaży wiedzą, z którymi klientami współpraca przynosi godziwy zysk, a z którymi nie. Pozwala to na zawężenie kryteriów poszukiwania nowych klientów.

Sprzedawcy natomiast potrzebują informacji pozwalających na analizę perspektywy nowych projektów w oparciu o wycenę i efektywność projektów już zakończonych, a także na temat realnych kosztów wejścia w nową dziedzinę działalności.

Managerowie odpowiedzialni za relacje z istniejącymi klientami chcieliby z kolei śledzić prace wykonywane dla nich przez poszczególne działy czy nawet oddziały korporacji, co pozwoliłoby na poprawę jakości usług dla danego klienta i koordynację działań wewnątrz firmy.


Witaj więc w idealnym świecie. System CRM Maconomy daje kompletny obraz obecnej i przeszłej współpracy z klientem. Uzyskanie pełnego obrazu często wymaga zebrania bardzo wielu informacji z różnych źródeł. Używając CRM unikasz czasochłonnego ”polowania” na informacje, można dotrzeć do nich z dowolnego miejsca w systemie.

CRM zmniejsza ryzyko przekroczeń budżetu pozwalając na tworzenie szczegółowych kosztorysów już w fazie sprzedaży. Prognozy i wyceny mogą być wprowadzane na bazie szablonów, pozwalających tworzyć oszacowania i oferty na podstawie rzeczywistych danych pochodzących z już zrealizowanych podobnych projektów.

CRM dla firm produkcyjnych – wsparcie planowania i zarządzania zasobami

CRM to nie tylko doskonałe narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, lecz także skuteczne wsparcie dla planowania i zarządzania zasobami. Stworzone z myślą o specyfice sektora produkcyjnego, jest odpowiedzią na wyzwania, z jakimi mierzą się tego typu firmy.

Skuteczne planowanie produkcji to nieodłączny element działalności każdej firmy produkcyjnej. System CRM zapewnia łatwe w użyciu, ale jednocześnie potężne narzędzia, które pozwalają na efektywne zarządzanie harmonogramem, zasobami i przepływem pracy. Panel zarządzania oferowany przez CRM jest przyjazny dla użytkownika, intuicyjny i łatwo sprawdza się w środowisku biznesowym.

Może to obejmować zarządzanie magazynem, łańcuchem dostaw, a także ludźmi i wykorzystywaniem czasu. CMR dla firm produkcyjnych to doskonałe rozwiązanie ułatwiające kontrolowanie zasobów.

CRM firma produkcyjna – możliwość rozszerzenia funkcjonalności

System CRM dla firm produkcyjnych stanowi idealne rozwiązanie dla biznesów poszukujących rozwiązań, które mogą rosnąć razem z nimi, dostosowując się do zmieniających się potrzeb i wymagań rynkowych.

Firmy produkcyjne są przecież różne. Różnią się wielkością, specyfiką produkcji, strukturą organizacyjną czy rynkiem zbytu. Dlatego też nie ma jednego uniwersalnego narzędzia, które spełni oczekiwania każdej firmy. Kluczem jest możliwość personalizacji i dostosowania funkcjonalności do unikalnych potrzeb przedsiębiorstwa.

Wielomodułowa struktura wielu systemów CRM pozwala na dobór odpowiednich modułów funkcjonalnych z bogatej oferty dostępnych narzędzi. Dzięki dobranym modułom można oceniać między innymi ryzyko klienta, a także czy jest on wiarygodny płatniczo. Oczywiście to tylko przykłady, ponieważ możliwości rozbudowy CRMa jest naprawdę dużo.

CRM dla firm produkcyjnych – indywidualnie dopasowany proces pozyskania klienta

Pozyskiwanie klienta to proces, który wymaga skupienia, doskonałej organizacji, a przede wszystkim dostosowania do wymagań i oczekiwań potencjalnego klienta. Skomplikowane procesy produkcyjne wymagają zaś solidnej infrastruktury CRM, która umożliwia indywidualne i precyzyjne dopasowanie strategii jego pozyskania.

CRM dla firm produkcyjnych wspiera ten proces na różnych etapach, umożliwiając niemal nieograniczone możliwości dopasowania. Systemy CRM mogą generować indywidualne scenariusze dla każdego potencjalnego klienta, które uwzględniają wszystko od pierwszego kontaktu, przez prezentację oferty, aż po końcowe negocjacje.

Dodatkowo CRM oferuje szereg narzędzi do segmentacji rynku i targetowania, co znacznie ułatwia identyfikację i docieranie do idealnych klientów.

CRM firma produkcyjna – wiele opcji personalizacji

Systemy CRM są wyjątkowo elastyczne. Oferują szeroki wachlarz funkcjonalności, które mogą być dostosowywane i modyfikowane w zależności od specyficznych potrzeb i wymagań każdego przedsiębiorstwa.

Warto wiedzieć, jak szeroki może być zakres personalizacji CRM. Firma produkcyjna na pewno na tym skorzysta. Może obejmować wszystko, od interfejsu użytkownika, przez procesy biznesowe, aż po specyficzne dla danego przemysłu moduły. Dla firmy produkcyjnej znaczenie ma możliwość dostosowania narzędzi do zarządzania łańcuchem dostaw, kontroli jakości, zarządzania magazynem czy planowania produkcji.

Dzięki opcjom personalizacji CRM potrafi sprostać wyzwaniom stawianym przez różne sektory produkcji.

 

Umów się na bezpłatną konsultację

Porozmawiajmy o systemie dopasowanym dla Twojego przedsiębiorstwa





    Tomasz Wachla

    Marketing and Sales Director

    Nasi klienci

    Kantar
    Biesterfeld
    Sigma
    American-express

    Ostatnie wpisy na blogu

    Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik







      Dziękujemy za zainteresowanie!

      Plik z materiałem jest dostępny do pobrania.

      Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu

      Pozdrawiamy,

      Zespół Todis