Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM to rozwiązanie biznesowe do Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM), które wpływa na wzrost wydajności sprzedaży i skuteczność marketingu dzięki informacjom uzyskanym z portali społecznościowych, analizom biznesowym oraz zarządzaniu kampaniami.

System Microsoft Dynamics CRM jets w pełni zintegrowany z systemem iScala. Jego intuicyjna obsługa i przyjazny interfejs pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości narzędzia informatycznego związanego z pozyskiwaniem i obsługą klientów. CRM można także zintegrować z programem pocztowym Microsoft Outlook, dzięki temu powstaje idealne uzupełnienie kompleksowego systemu wspomagającego zarządzanie firmą.

Ogromną zaletą rozwiązania CRM jest również możliwość korzystania z niego w wersji mobilnej na smartfony – przedstawiciel podczas wizyty handlowej ma pełny wgląd w historię informacji o kliencie, a także może przekazać zamówienie bezpośrednio do realizacji jeszcze w trakcie spotkania.

Microsoft Dynamics CRM pozwala m.in. na:

  • Poprawę planowania kampanii marketingowo-sprzedażowych.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Śledzenie historii kontaktów i szans sprzedażowych.
  • Zwiększenie wyników działu sprzedaży i kosztów pozyskiwania kontrahentów.
  • Poprawę jakości obsługi klientów.
  • Intuicyjne tworzenie analiz dotyczących sprzedaży i promocji w czasie rzeczywistym.
  • Uproszczenie zarządzania kontraktami.
  • Szybkie przypisywanie zadań związanych z pozyskiwaniem klientów do poszczególnych pracowników.
  • Wymianę wiedzy i danych o firmach między pracownikami.
  • Szybką segmentację klientów.
  • Dużą elastyczność i możliwość personalizacji szablonów oraz wyglądu programu.
  • Wizualizację danych, korzystanie z pulpitów nawigacyjnych aktualizowanych w czasie rzeczywistym i elastycznych sprawozdań.
  • Możliwość pracy bezpośrednio z poziomu Microsoft Outlook.
  • Eksport danych do i z arkusza kalkulacyjnego.
  • Przepływ danych między Scalą a CRM.
  • Składanie zamówień poprzez urządzenia mobilne (smartfony i tablety).

 

Korzyści płynące z używania Microsoft Dynamics CRM

System Microsoft Dynamics CRM jest kompleksowym i elastycznym rozwiązaniem wspomagającym proces zarządzania relacjami z klientami. Dostarcza on wygodne narzędzia umożliwiające analizę relacji z klientem na wszystkich etapach procesu sprzedaży.

W ramach rozwiązania CRM dostępne są moduły wspomagające obszar sprzedaży, marketingu i usług, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie znaczącej poprawy jakości procesów związanych z kontaktami z klientami. Niezależnie od branży oraz stopnia skomplikowania procesów sprzedaży, Microsoft Dynamics CRM dostarcza wygodne mechanizmy wspierające pozyskiwanie nowych klientów, zwiększające zadowolenie stałych klientów oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi.

System Microsoft Dynamics CRM oferuje funkcjonalności w następujących obszarach:

Sprzedaż
  • Planowanie sprzedaży – narzędzia analityczne zapewniające kompleksową informację o potencjalnych klientach i szansach sprzedażowych.
  • Zarządzanie procesem sprzedaży – notyfikowanie kontaktów z klientem poprzez dowolny kanał komunikacyjny, śledzenie etapu sprzedaży zgodnie ze zdefiniowanym cyklem.
  • Zarządzanie zadaniami pracowników działu sprzedaży.
  • Możliwość generowania ofert przy użyciu zdefiniowanego katalogu produktów.
  • Zarządzanie zamówieniami.
  • Centralna baza materiałów sprzedażowych i marketingowych.
Obsługa klienta
  • Kompletny przegląd informacji o kliencie.
  • Zarządzanie umowami serwisowymi.
  • Łatwe planowanie i zarządzanie usługami (umowy SLA, umowy pogwarancyjne, itp.).
  • Wykorzystanie reguł przepływu pracy do kolejkowania usług.
  • Baza wiedzy z funkcją wyszukiwania.
Marketing
  • Tworzenie i zarządzanie listami marketingowymi.
  • Wybór adresatów kampanii.
  • Budżetowanie i planowanie kampanii marketingowych.
  • Automatyzacja realizacji kampanii.
  • Raportowanie efektów działań marketingowych.

Dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz pełnej integracji z pakietem Office wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM jest szybkie i efektywne, a w krótkim czasie może przynieść wymierne korzyści.

Umów się na bezpłatną konsultację

Porozmawiajmy o systemie dopasowanym dla Twojego przedsiębiorstwa





    Anna Turzańska-Sadlej

    Senior Consultant

    Partner

    Nasi klienci

    Kantar
    Biesterfeld
    Sigma
    American-express

    Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik







      Dziękujemy za zainteresowanie!

      Plik z materiałem jest dostępny do pobrania.

      Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu

      Pozdrawiamy,

      Zespół Todis