W idealnym świecie szefowie sprzedaży wiedzą, z którymi klientami współpraca przynosi godziwy zysk, a z którymi nie. Pozwala to na zawężenie kryteriów poszukiwania nowych klientów.
Sprzedawcy natomiast potrzebują informacji pozwalających na analizę perspektywy nowych projektów w oparciu o wycenę i efektywność projektów już zakończonych, a także na temat realnych kosztów wejścia w nową dziedzinę działalności.
Managerowie odpowiedzialni za relacje z istniejącymi klientami chcieliby z kolei śledzić prace wykonywane dla nich przez poszczególne działy czy nawet oddziały korporacji, co pozwoliłoby na poprawę jakości usług dla danego klienta i koordynację działań wewnątrz firmy.
Witaj więc w idealnym świecie. System CRM Maconomy daje kompletny obraz obecnej i przeszłej współpracy z klientem. Uzyskanie pełnego obrazu często wymaga zebrania bardzo wielu informacji z różnych źródeł. Używając CRM unikasz czasochłonnego ”polowania” na informacje, można dotrzeć do nich z dowolnego miejsca w systemie.
CRM zmniejsza ryzyko przekroczeń budżetu pozwalając na tworzenie szczegółowych kosztorysów już w fazie sprzedaży. Prognozy i wyceny mogą być wprowadzane na bazie szablonów, pozwalających tworzyć oszacowania i oferty na podstawie rzeczywistych danych pochodzących z już zrealizowanych podobnych projektów.
Porozmawiajmy o systemie dopasowanym dla Twojego przedsiębiorstwa
Tomasz Wachla
Marketing and Sales Director
Plik z materiałem jest dostępny do pobrania.
Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu
Pozdrawiamy,
Zespół Todis