CRM

W idealnym świecie szefowie sprzedaży wiedzą, z którymi klientami współpraca przynosi godziwy zysk, a z którymi nie. Pozwala to na zawężenie kryteriów poszukiwania nowych klientów.

Sprzedawcy natomiast potrzebują informacji pozwalających na analizę perspektywy nowych projektów w oparciu o wycenę i efektywność projektów już zakończonych, a także na temat realnych kosztów wejścia w nową dziedzinę działalności.

 

Managerowie odpowiedzialni za relacje z istniejącymi klientami chcieliby z kolei śledzić prace wykonywane dla nich przez poszczególne działy czy nawet oddziały korporacji, co pozwoliłoby na poprawę jakości usług dla danego klienta i koordynację działań wewnątrz firmy.

 


Witaj więc w idealnym świecie. System CRM Maconomy daje kompletny obraz obecnej i przeszłej współpracy z klientem. Uzyskanie pełnego obrazu często wymaga zebrania bardzo wielu informacji z różnych źródeł. Używając CRM unikasz czasochłonnego ”polowania” na informacje, można dotrzeć do nich z dowolnego miejsca w systemie.

CRM zmniejsza ryzyko przekroczeń budżetu pozwalając na tworzenie szczegółowych kosztorysów już w fazie sprzedaży. Prognozy i wyceny mogą być wprowadzane na bazie szablonów, pozwalających tworzyć oszacowania i oferty na podstawie rzeczywistych danych pochodzących z już zrealizowanych podobnych projektów.

Umów się na bezpłatną konsultację

Porozmawiajmy o systemie dopasowanym dla Twojego przedsiębiorstwa





    Tomasz Wachla

    Marketing and Sales Director

    Nasi klienci

    Kantar
    Biesterfeld
    Sigma
    American-express

    Ostatnie wpisy na blogu

    Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik







      Dziękujemy za zainteresowanie!

      Plik z materiałem jest dostępny do pobrania.

      Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu

      Pozdrawiamy,

      Zespół Todis