20 kwietnia 2017
Żyjemy w czasach, w których wrażenia i emocje towarzyszące procesowi zakupu oraz korzystaniu z produktu są ważniejsze niż jego cena. Wpływ roli klienta na usługi, oferowane rozwiązania i technologie jest niepodważalny - eksperci od marketingu i sprzedaży badają „customer experience”, a klienci stali się coraz bardziej wymagający. Podobne zjawisko obserwujemy w przemyśle, co rodzi wiele wyzwań, m.in.:
Bazując na doświadczeniach klientów systemu Epicor ERP, odpowiedzi na te pytania przybliżą: Elżbieta Wiśniewska, Consultant oraz Paweł Molski, Sales Director.
Zapraszamy na webinarium pt. „Rola klienta w procesie produkcji – Partner czy wróg?”, które odbędzie się we wtorek, 16 maja br. godz. 10:00.
Zarejestruj się już teraz – przejdź do panelu rejestracyjnego.
Wydarzenie jest bezpłatne.
Plik z materiałem jest dostępny do pobrania.
Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu
Pozdrawiamy,
Zespół Todis