Najnowsza wersja Deltek Maconomy ERP 3.0 już dostępna!

26 września 2025

Najnowsza wersja Maconomy to przełomowa aktualizacja w historii systemu, wprowadzająca
w pełni webowe środowisko, nowoczesny interfejs oraz inteligentne narzędzia AI. Dzięki nim codzienna praca staje się bardziej efektywna, a podejmowanie decyzji pewne i trafne, co pozwala wspierać rozwój firm i ułatwiać zarządzanie projektami w dynamicznym środowisku biznesowym.

Kluczowe cechy:

  1.  100% webowy interfejs/UX
    Ta duża aktualizacja wycofuje aplikację Workspace Client i wprowadza w pełni webowe środowisko– także na tabletach i smartfonach. Nowy, odświeżony wygląd, ciemny motyw (dark mode) oraz uproszczona nawigacja, zapewnią użytkownikom bardziej intuicyjną i wygodniejszą pracę w systemie.
  2. System wyposażono w inteligentne narzędzia oparte na AI:
  • Ask Dela – inteligentny asystent, który odpowiada na pytania w języku naturalnym
    i błyskawicznie wyszukuje dane o projektach, zespołach czy klientach.
  • Smart Content Generation (Smart Summaries™)
    Generatywne podsumowania oparte na AI: Dela przekształca obszerne, złożone zbiory danych w przejrzyste i praktyczne informacje wspierające osoby decyzyjne. Jednym kliknięciem, w kilka sekund tworzy raporty w stylu „executive briefing” dotyczące profili klientów, projektów, przyznanych kontraktów czy wyników firmy.

Jak działa Ask Dela?:

  • Udostępnia szczegóły prowadzonych projektów: status, finanse, kamienie milowe.
  • Dostarcza informacje o członkach zespołu: kompetencje, przypisane projekty, aktywności.
  • Pokazuje dane o klientach i firmach: kontakty oraz powiązania z projektami.
  • Generuje zwięzłe podsumowania projektów i klientów (Project/Client Smart Summaries™), ułatwiając szybki przegląd sytuacji.
  • Wspiera w komunikacji – może przygotować draft wiadomości e-mail na podstawie danych z Maconomy.
  • Wspiera w codziennych zadaniach – od podglądu statusów po pomoc w pisaniu wiadomości e-mail.
  • Nowoczesna architektura (containerization)
    System oparto na nowoczesnej architekturze kontenerowej, która umożliwia szybsze wdrożenia, łatwiejsze skalowanie i zarządzanie wdrożeniami, automatyczne aktualizacje oraz zwiększone bezpieczeństwo systemu.
  • Zwiększona personalizacja i „low-code”
    Wprowadzone zostały konfigurowalne workspace’y, raporty, menu i dashboardy, które pozwalają dopasować system do specyfiki organizacji bez konieczności kosztownego programowania
  • Ulepszenia inspirowane potrzebami użytkowników.

Wprowadzone zostały ulepszenia, takie jak: historia zatwierdzeń, cofanie realokacji zadań, ulepszenia konfiguracji księgi głównej (GL) oraz szereg dodatkowych funkcji zwiększających efektywność pracy.

Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik







    Dziękujemy za zainteresowanie!

    Plik z materiałem jest dostępny do pobrania.

    Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu

    Pozdrawiamy,

    Zespół Todis