Najnowsza wersja Maconomy to przełomowa aktualizacja w historii systemu, wprowadzająca
w pełni webowe środowisko, nowoczesny interfejs oraz inteligentne narzędzia AI. Dzięki nim codzienna praca staje się bardziej efektywna, a podejmowanie decyzji pewne i trafne, co pozwala wspierać rozwój firm i ułatwiać zarządzanie projektami w dynamicznym środowisku biznesowym.
Kluczowe cechy:
- 100% webowy interfejs/UX
Ta duża aktualizacja wycofuje aplikację Workspace Client i wprowadza w pełni webowe środowisko– także na tabletach i smartfonach. Nowy, odświeżony wygląd, ciemny motyw (dark mode) oraz uproszczona nawigacja, zapewnią użytkownikom bardziej intuicyjną i wygodniejszą pracę w systemie.
- System wyposażono w inteligentne narzędzia oparte na AI:
- Ask Dela – inteligentny asystent, który odpowiada na pytania w języku naturalnym
i błyskawicznie wyszukuje dane o projektach, zespołach czy klientach.
- Smart Content Generation (Smart Summaries™)
Generatywne podsumowania oparte na AI: Dela przekształca obszerne, złożone zbiory danych w przejrzyste i praktyczne informacje wspierające osoby decyzyjne. Jednym kliknięciem, w kilka sekund tworzy raporty w stylu „executive briefing” dotyczące profili klientów, projektów, przyznanych kontraktów czy wyników firmy.
Jak działa Ask Dela?:
- Udostępnia szczegóły prowadzonych projektów: status, finanse, kamienie milowe.
- Dostarcza informacje o członkach zespołu: kompetencje, przypisane projekty, aktywności.
- Pokazuje dane o klientach i firmach: kontakty oraz powiązania z projektami.
- Generuje zwięzłe podsumowania projektów i klientów (Project/Client Smart Summaries™), ułatwiając szybki przegląd sytuacji.
- Wspiera w komunikacji – może przygotować draft wiadomości e-mail na podstawie danych z Maconomy.
- Wspiera w codziennych zadaniach – od podglądu statusów po pomoc w pisaniu wiadomości e-mail.
- Nowoczesna architektura (containerization)
System oparto na nowoczesnej architekturze kontenerowej, która umożliwia szybsze wdrożenia, łatwiejsze skalowanie i zarządzanie wdrożeniami, automatyczne aktualizacje oraz zwiększone bezpieczeństwo systemu.
- Zwiększona personalizacja i „low-code”
Wprowadzone zostały konfigurowalne workspace’y, raporty, menu i dashboardy, które pozwalają dopasować system do specyfiki organizacji bez konieczności kosztownego programowania
- Ulepszenia inspirowane potrzebami użytkowników.
Wprowadzone zostały ulepszenia, takie jak: historia zatwierdzeń, cofanie realokacji zadań, ulepszenia konfiguracji księgi głównej (GL) oraz szereg dodatkowych funkcji zwiększających efektywność pracy.